Hotele i restauracje – Zaproś gości tam, gdzie czeka na nich coś specjalnego

Jak oddać atmosferę hotelu lub ośrodka wypoczynkowego na stronie internetowej? Za pomocą fotografii i słów. Właściwie zredagowany tekst jest najlepszym zaproszeniem na urlop. Dobry content przyda się także w restauracji. Odpowiednie treści podkreślą atuty konkretnego miejsca, a także sprawią, że będzie się wyróżniać na tle konkurencji. Dzięki tekstom dania przedstawione na fotografiach zyskają smak i zapach, a restaurację stanie się miejscem, w których aż chce się być.

Jakie treści wykorzystywane są w marketingu branży gastronomicznej i hotelarskiej?

  • Teksty na strony www
  • Oferty i ogłoszenia
  • Wpisy na blogi
  • Content do mediów społecznościowych
  • Artykuły sponsorowane

Teksty na strony internetowe restauracji i hoteli

Klienci najczęściej szukają ofert noclegu w sieci. Nawet jeśli ogłaszasz się na dużych portalach, Twoja strona internetowa jest najważniejszą wizytówką miejsca, które tworzysz. Ważne, aby znalazły się na niej atrakcyjne fotografie oraz teksty, które sprawiają, że klienci zechcą u Ciebie gościć. W King Content przygotowujemy treści na strony internetowe, które pisane są językiem korzyści. Dzięki temu osoby, które chcą odwiedzić Twoją restaurację, hotel lub ośrodek wypoczynkowy czują, że jest to miejsce, w którym naprawdę odpoczną i skosztują czegoś wyjątkowego.

Ogłoszenia i oferty ośrodków wypoczynkowych

Strona internetowa to nie wszystko. Większość hoteli, domów wczasowych i agroturystyk promuje się na portalach branżowych, gdzie trafiają odwiedzający, planujący wypoczynek. W King Content wiemy, jak zredagować atrakcyjne ogłoszenie. Zrobimy to tak, by goście chętnie dokonywali rezerwacji i czuli, że jadą w miejsce, gdzie pobyt będzie naprawdę udany.

Wpisy na blogi z branży hotelarskiej

Po co prowadzić blog? W branży hotelarskiej i restauracyjnej jest bardzo duża konkurencja. Blog pozwala znaleźć się w gronie firm, które dobrze radzą sobie z promocją. Jak to możliwe? Wpisy blogowe na stronie restauracji czy artykuły na blog hotelu to świetny sposób na budowanie marki i przedstawienie zalet konkretnego miejsca. Co więcej, wpływają one na pozycjonowanie i sprawiają, że goście łatwiej trafią właśnie do Ciebie.

Content do mediów społecznościowych – gastronomia i wypoczynek

Skuteczny profil w mediach społecznościach musi być na bieżąco aktualizowany. Najlepiej, by wpisy pojawiały się na nim codziennie albo chociaż dwa razy w tygodniu. By były atrakcyjne, trzeba poświęcić im sporo uwagi i uruchomić kreatywność. Jeśli chcesz, możemy przygotować je dla Ciebie, a Ty zyskasz cenny czas. Treść wpisów na Facebooka oferujemy w praktycznych pakietach. Zawsze dbamy o to, by były dostosowane do aktualnej sytuacji w branży oraz pełniły funkcję promocyjną

Artykuły sponsorowane promujące hotele, spa, ośrodki wypoczynkowe i restauracje

Zainwestuj w skuteczną promocję. Artykuł sponsorowany sprawi, że o Twoim hotelu lub restauracji usłyszą tysiące osób. Opublikuj go na portalu, gdzie zyska wiele wejść i spraw, by miejsce, które tworzysz było bardziej rozpoznawalne. Artykuł sponsorowany może bezpośrednio promować Twój biznes. Może także być poradnikiem, w którym wspominamy mimochodem o atrakcyjnej restauracji czy świetnym hotelu. Przygotowujemy także artykuły stanowiące zapis wspomnień z danego miejsca – takie teksty cieszą się naprawdę dużą popularnością.