Architektura wnętrz – Pokaż to, czego nie widać gołym okiem

Prowadzisz firmę z branży wykończeniowej? A może sprzedajesz produkty związane z aranżacją wnętrz? Wypromujemy je skutecznie. Jeśli potrzebujesz tekstów, z przyjemnością je przygotujemy. Mamy doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami. Style aranżacji wnętrz nie mają przed nami zbyt wielu tajemnic. Dzięki temu wiemy, jak tworzyć teksty, które trafiają w gusta klientów. Dbamy o to, by content skupił się nie tylko na przedmiotach i rozwiązaniach, ale także podkreślał ich wpływ na otaczającą przestrzeń. Treści przygotowujemy na podstawie materiałów przesłanych przez klienta. Mogą to być proste wytyczne w formie punktów w mailu albo katalog czy ulotka dotycząca produktu. Cenimy Twój czas, a wszystkie treści dostarczamy w wyznaczonych terminach.

Jakie teksty mogą przydać się w branży wnętrzarskiej?

  • Artykuły sponsorowane
  • Opisy produktów
  • Teksty na strony internetowe
  • Wpisy blogowe
  • Posty na Facebooka

Artykuły sponsorowane – aranżacja wnętrz

Artykuły sponsorowane to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Warto z nich korzystać, gdy wprowadzasz produkt na rynek. Ich zadaniem może stać się też wypromowanie nowej marki lub wzmocnienie jej pozycji. To również dobre źródło do pozyskania wartościowych linków prowadzących na stronę sklepu lub firmową witrynę. Tworzymy także teksty, które są relacją z wydarzeń ze świata architektury, takich jak konkursy czy przeglądy.

Opisy produktów z branży wykończeniowej

Fototapety, panele podłogowe, pianka wyciszająca wnętrza, designerskie stoły, a może wygodne meble wypoczynkowe? Bez względu na to, co sprzedajesz, potrzebujesz skutecznych tekstów. W King Content stworzymy opisy mebli i treści dotyczące materiałów wykończeniowych w taki sposób, aby były atrakcyjne i wyczerpująco charakteryzowały produkt. Korzystamy z języka korzyści, aby Twoi klienci patrzyli na to, co sprzedajesz z dobrej perspektywy.

Teksty na strony internetowe – architektura wnętrz

Content na stronie internetowej musi odzwierciedlać charakter marki i jej twórców. Teksty z King Content zawsze są starannie spersonalizowane. Opracowujemy je mając na względzie oczekiwania klienta. Chcemy też, by produkt stał się charakterystyczny na tle konkurencji. Dobry tekst jest duszą strony. To dzięki niemu produkt zyskuje coś więcej niż można zobaczyć na zdjęciach.

Wpisy blogowe – branża budowlana

Każda licząca się strona internetowa w swoim zapleczu ma bloga. To źródło informacji i inspiracji dla klientów oraz idealne medium do wykreowania wizerunku marki, która jest ekspertem w swojej dziedzinie. Blog w branży architektonicznej i budowlanej pełni też ważną rolę w procesie pozycjonowania. Wartościowe i wyczerpujące temat teksty sprawiają, że witryna jest lepiej wyszukiwalna.

Posty na Facebooka – design i wnętrzarstwo

Wpisy na Facebooku służą do skracania dystansu, który dzieli Cię od klientów. Dzięki nim skutecznie promujesz markę i wzmacniasz wizerunek. Jest tylko jeden problem. Wpisy muszą pojawiać się regularnie i często brakuje na nie pomysłów. Jeśli męczy Cię wymyślanie postów, zwróć się do nas. Zadbamy o to, by były naprawdę atrakcyjne i zachęcały do działania.